Ik wil...

mijn IT dienstverlening verbeteren.

Hoe de Universiteit van Oxford het doet

De Universiteit van Oxford werkt met gestroomlijnde en geoptimaliseerde processen.
Lees Verder

ITSM-problemen?

Leer van de fouten van anderen. Vermijd deze vijf IT service management fouten.
Blog Lezen

Op zoek naar harde bewijzen?

Wow! Dat een paar aanpassingen kunnen zorgen voor een wereld van verschil.
Neem Een Kijkje

IT Service Management vanuit de cloud

Voldoet jouw IT dienstverlening aan de wensen van de organisatie?

Het is lastig om de verwachte diensten te leveren wanneer je werkt met verouderde servicedesk tools en -processen. Gebruikers zijn pas tevreden wanneer ze 24/7 toegang hebben tot een moderne IT ervaring. Ondertussen verwacht jouw CEO nieuwe IT diensten om zijn nieuwe plannen, waaronder de digitale transformatie, te starten. Hoe los je dat op? 

Het probleem is dat je druk bezig bent met het blussen van IT brandjes omdat je antieke IT systemen moet ondersteunen. Hierdoor is het vertrouwen dat de gebruikers in jouw diensten stellen ook in rook opgegaan. Dat moet anders!

Snelle, efficiënte dienstverlening

Het is tijd voor IT diensten en een IT ervaring waar je trots op kan zijn, met dienstverlening op maat voor jouw organisatie. Ontdek hoe Ivanti je kan bijstaan om jouw IT dienstverlening te optimaliseren met onze oplossingen voor IT service management.

Gestroomlijnde processen
Maak gebruik van ‘best practice’ processen, workflows en methodes om efficiënte diensten te verlenen.
IT selfservice
Lever een unieke gebruikerservaring wanneer ze diensten willen aanvragen.
Integreer systemen en gegevens
Integreer je IT systemen en gegevens. Zo kun je het inzicht en de tools leveren die je organisatie nodig heeft.
Workflow automatisering
Automatiseer je processen en systemen en sta versteld over de snelheid van je eigen dienstverlening.
Volg je vorderingen
Blijf altijd op de hoogte van je prestaties om je IT dienstverlening voortdurend aan te scherpen en je toekomstige verbeteringen te plannen.
Minder repetitieve taken
Elimineer saaie, repetitieve taken (zoals wachtwoord resets) en speel je team vrij om strategische projecten op te pakken.

IT dienstverlening zoals het hoort

Je hebt eenvoudige IT service management technologie nodig voor jouw IT dienstverlening. Dus je wil je gebruikers voorzien van selfservice? Je wil repetitieve taken automatiseren en vaste processen instellen zodat je gebruikers weten welke stappen ze moeten volgen? Misschien wil je ook beter overzicht krijgen via dashboards en slimme rapporten? Met Ivanti kan je dit bereiken. Ga voor een betere IT dienstverlening, vanaf dag één.

Ivanti Neurons for ITSM
Modern IT service management.
Ivanti Neurons
Hyper-automation platform
Xtraction
Rapportage en dashboards.

Waarom genoegen nemen met ‘goed’ als ‘uitstekend’ binnen handbereik ligt?

Ivanti’s oplossingen voor IT service management zijn ontwikkeld om systematisch betrouwbare diensten te verlenen, voorzien van alle functies die je ooit nodig zou kunnen hebben.

Standaardiseer goedgekeurde processen, workflows en taken om tijd te winnen, efficiënter te werken en foutmarges te minimaliseren.

Meer info

Werk moeiteloos aan de verbetering van je ‘best practices’, wetende dat wij de ‘best practices’ voor jou hebben uitgelijnd.

Meer info

Verminder je wachttijden, doorschakelingstarieven en geannuleerde oproepen. Maak gebruik van skills-based routing, pop-up schermen met de gegevens van de beller en selfservicemogelijkheden met volledig geïntegreerde spraakinteracties.

Meer info

Werk sneller en hou het overzicht dankzij onze oplossing waarmee je eenvoudig integraties kan doorvoeren met andere systeem management oplossingen zoals bijvoorbeeld Microsoft MEM en Management Suite.

Meer info

Rapporten en dashboards ontwikkelen van je service management gegevens wordt kinderspel met Ivanti Xtraction. Zoom in op de gegevens om een dieper inzicht te krijgen. Deze informatie is essentieel om te weten welke aanpassingen je dienstverlening zullen verbeteren.

Meer info

Automatiseer het resetten van wachtwoorden: telefonisch, 24/7. Stel je voor hoeveel helpdesk tickets dit zal schelen. Wachtwoord resets zijn tenslotte de meest voorkomende incidenten.

Meer info