
ITSM-problemen?
Op zoek naar harde bewijzen?
IT Service Management vanuit de cloud
Voldoet jouw IT dienstverlening aan de wensen van de organisatie?
Het is lastig om de verwachte diensten te leveren wanneer je werkt met verouderde servicedesk tools en -processen. Gebruikers zijn pas tevreden wanneer ze 24/7 toegang hebben tot een moderne IT ervaring. Ondertussen verwacht jouw CEO nieuwe IT diensten om zijn nieuwe plannen, waaronder de digitale transformatie, te starten. Hoe los je dat op?
Het probleem is dat je druk bezig bent met het blussen van IT brandjes omdat je antieke IT systemen moet ondersteunen. Hierdoor is het vertrouwen dat de gebruikers in jouw diensten stellen ook in rook opgegaan. Dat moet anders!

Snelle, efficiënte dienstverlening
Het is tijd voor IT diensten en een IT ervaring waar je trots op kan zijn, met dienstverlening op maat voor jouw organisatie. Ontdek hoe Ivanti je kan bijstaan om jouw IT dienstverlening te optimaliseren met onze oplossingen voor IT service management.
Gestroomlijnde processen
IT selfservice
Integreer systemen en gegevens
Workflow automatisering
Volg je vorderingen
Minder repetitieve taken
IT dienstverlening zoals het hoort
Je hebt eenvoudige IT service management technologie nodig voor jouw IT dienstverlening. Dus je wil je gebruikers voorzien van selfservice? Je wil repetitieve taken automatiseren en vaste processen instellen zodat je gebruikers weten welke stappen ze moeten volgen? Misschien wil je ook beter overzicht krijgen via dashboards en slimme rapporten? Met Ivanti kan je dit bereiken. Ga voor een betere IT dienstverlening, vanaf dag één.
Waarom genoegen nemen met ‘goed’ als ‘uitstekend’ binnen handbereik ligt?
Ivanti’s oplossingen voor IT service management zijn ontwikkeld om systematisch betrouwbare diensten te verlenen, voorzien van alle functies die je ooit nodig zou kunnen hebben.
Ga voor kwaliteit
Ga voor kwaliteit
Standaardiseer goedgekeurde processen, workflows en taken om tijd te winnen, efficiënter te werken en foutmarges te minimaliseren.
ITIL gecertificeerde processen
ITIL gecertificeerde processen
Werk moeiteloos aan de verbetering van je ‘best practices’, wetende dat wij de ‘best practices’ voor jou hebben uitgelijnd.
Spraak automatisering
Spraak automatisering
Verminder je wachttijden, doorschakelingstarieven en geannuleerde oproepen. Maak gebruik van skills-based routing, pop-up schermen met de gegevens van de beller en selfservicemogelijkheden met volledig geïntegreerde spraakinteracties.
Eenvoudige integratie
Eenvoudige integratie
Werk sneller en hou het overzicht dankzij onze oplossing waarmee je eenvoudig integraties kan doorvoeren met andere systeem management oplossingen zoals bijvoorbeeld Microsoft MEM en Management Suite.
Realtime dashboards
Realtime dashboards
Rapporten en dashboards ontwikkelen van je service management gegevens wordt kinderspel met Ivanti Xtraction. Zoom in op de gegevens om een dieper inzicht te krijgen. Deze informatie is essentieel om te weten welke aanpassingen je dienstverlening zullen verbeteren.
Selfservice voor wachtwoord resets
Selfservice voor wachtwoord resets
Automatiseer het resetten van wachtwoorden: telefonisch, 24/7. Stel je voor hoeveel helpdesk tickets dit zal schelen. Wachtwoord resets zijn tenslotte de meest voorkomende incidenten.