Enterprise Service Management Betere inzichten. Betere resultaten van uw IT-afdeling, gebruikers en uw hele organisatie.

Erkend leider

Lees het meest recente IT Service Management Magic Quadrant Report van Gartner.

ITSM en ITAM

5 voorbeelden van de gecombineerde kracht van ITSM en ITAM

Automatiseer méér dan IT

Ontdek hoe u andere afdelingen, zoals HR, kunt helpen de servicelevering te verbeteren.

Betere inzichten. Betere resultaten.

Onze geïntegreerde aanpak van het beheer van IT-services en -bedrijfsmiddelen bevordert de productiviteit van personeel, de kwaliteit van gegevens en de dienstverlening van IT- en overige afdelingen. Daarnaast wordt het makkelijker om leveranciers en hulpmiddeleninstanties te consolideren, zelfs als de vereisten toenemen.

Servicebeheer

Profiteer van een moderne servicelevering voor IT- en andere afdelingen.

IT-bedrijfsmiddelenbeheer

Beheer en optimaliseer IT-bedrijfsmiddelen van aankoop tot afschrijving.

Optimalisatie van softwarelicenties

Houd een effectieve licentiepositie in de gaten, zorg voor naleving en maak ongebruikte software vrij.

Optimalisatie van SAP-licenties

Beheers de kosten van SAP-licenties en wees voorbereid op de volgende SAP-audit.

Spraakautomatisering

Integreer de telefonische infrastructuur met uw IT-servicebeheeromgeving.

Self-healing

Een hyperautomatiseringsplatform voor zelfherstel, zelfbeveiliging en selfservice van de cloud tot de rand.

IT-rapportage

Maak mooie rapportages van IT-gegevens voor bijna elk IT-hulpprogramma dat u gebruikt.

End-to-end-automatisering

Automatiseer al uw IT-systemen.

Met Ivanti zag ik direct dat we een zeer krachtige en configureerbare tool kochten. De ‘out of the box’ processen pasten goed bij onze implementatieontwerpen.
John IrelandDirector of Customer Service

Verbeter de service-ervaring van uw IT-afdeling en daarbuiten

Automatiseer IT- en bedrijfsprocessen, inclusief aanvraag-, probleem-, wijzigings- en assetbeheer, dankzij een moderne selfservice-leveringservaring via meerdere kanalen. Krijg meer inzicht in de activiteiten, services en alle onderliggende bedrijfsmiddelen. Zo vindt u eenvoudig de verbeterpunten en mogelijkheden tot kostenoptimalisatie van uw IT-afdeling en daarbuiten.

Betere service-ervaringen en -resultaten

Verbeter uw service-ervaringen. Behaal betere resultaten van uw IT-afdeling, uw gebruikers en uw volledige onderneming.

Bevorder snelle groei, complexiteit en een personeelsbestand met meerdere generaties door hyperautomatisering. Zo maakt u proactieve, voorspelbare, voortdurend zelfherstellende en zelfbeveiligde apparaten mogelijk en ondersteunt u zelfvoorzienende eindgebruikers.

Meer informatie

Automatiseer het aanvraagproces voor software en verbind handmatige taken.

Meer informatie

Automatiseer en transformeer het servicebeheer voor afdelingen buiten IT, zoals dat van HR.

Meer informatie

Beheer en optimaliseer gedurende de hele levenscyclus uw IT-bedrijfsmiddelen om de prestaties en kosten te verbeteren.

Meer informatie

Standaardiseer processen, werkstromen en handelingen voor een meer efficiënte en doeltreffende levering.

Meer informatie

Haal het meest uit de software- en hardewaremiddelen van uw bedrijf.

Meer informatie