Enterprise Service Management Betere inzichten. Betere resultaten van uw IT-afdeling, gebruikers en uw hele organisatie.

Erkend leider

Lees het meest recente IT Service Management Magic Quadrant Report van Gartner.

ITSM en ITAM

5 voorbeelden van de gecombineerde kracht van ITSM en ITAM

Automatiseer méér dan IT

Ontdek hoe u andere afdelingen, zoals HR, kunt helpen de servicelevering te verbeteren.
Met Ivanti zag ik direct dat we een zeer krachtige en configureerbare tool kochten. De ‘out of the box’ processen pasten goed bij onze implementatieontwerpen.
John IrelandDirector of Customer Service

Verbeter de service-ervaring van uw IT-afdeling en daarbuiten

Automatiseer IT- en bedrijfsprocessen, inclusief aanvraag-, probleem-, wijzigings- en hulpmiddelenbeheer, dankzij een moderne selfservice-leveringservaring via meerdere kanalen. Krijg meer inzicht in de activiteiten, services en alle onderliggende bedrijfsmiddelen. Zo vindt u eenvoudig de verbeterpunten en mogelijkheden tot kostenoptimalisatie van uw IT-afdeling en daarbuiten.

Betere service-ervaringen en -resultaten

Verbeter uw service-ervaringen. Behaal betere resultaten van uw IT-afdeling, uw gebruikers en uw volledige onderneming.

Bevorder snelle groei, complexiteit en een personeelsbestand met meerdere generaties door hyperautomatisering. Zo maakt u proactieve, voorspelbare, voortdurend zelfherstellende en zelfbeveiligde apparaten mogelijk en ondersteunt u zelfvoorzienende eindgebruikers.

Meer informatie

Automatiseer het aanvraagproces voor software en verbind handmatige taken.

Meer informatie

Automatiseer en transformeer het servicebeheer voor afdelingen buiten IT, zoals dat van HR.

Meer informatie

Beheer en optimaliseer gedurende de hele levenscyclus uw IT-bedrijfsmiddelen om de prestaties en kosten te verbeteren.

Meer informatie

Standaardiseer processen, werkstromen en handelingen voor een meer efficiënte en doeltreffende levering.

Meer informatie

Haal het meest uit de software- en hardewaremiddelen van uw bedrijf.

Meer informatie