Onze geïntegreerde aanpak van het beheer van IT-services en -bedrijfsmiddelen bevordert de productiviteit van personeel, de kwaliteit van gegevens en de dienstverlening van IT- en overige afdelingen. Daarnaast wordt het makkelijker om leveranciers en hulpmiddeleninstanties te consolideren, zelfs als de vereisten toenemen.
Betere inzichten. Betere resultaten.
Servicebeheer
Profiteer van een moderne servicelevering voor IT- en andere afdelingen.
IT-bedrijfsmiddelenbeheer
Beheer en optimaliseer IT-bedrijfsmiddelen van aankoop tot afschrijving.
Optimalisatie van softwarelicenties
Houd een effectieve licentiepositie in de gaten, zorg voor naleving en maak ongebruikte software vrij.
Optimalisatie van SAP-licenties
Beheers de kosten van SAP-licenties en wees voorbereid op de volgende SAP-audit.
Spraakautomatisering
Integreer de telefonische infrastructuur met uw IT-servicebeheeromgeving.
Self-healing
Een hyperautomatiseringsplatform voor zelfherstel, zelfbeveiliging en selfservice van de cloud tot de rand.
IT-rapportage
Maak mooie rapportages van IT-gegevens voor bijna elk IT-hulpprogramma dat u gebruikt.
End-to-end-automatisering
Automatiseer al uw IT-systemen.
Verbeter de service-ervaring van uw IT-afdeling en daarbuiten
Automatiseer IT- en bedrijfsprocessen, inclusief aanvraag-, probleem-, wijzigings- en assetbeheer, dankzij een moderne selfservice-leveringservaring via meerdere kanalen. Krijg meer inzicht in de activiteiten, services en alle onderliggende bedrijfsmiddelen. Zo vindt u eenvoudig de verbeterpunten en mogelijkheden tot kostenoptimalisatie van uw IT-afdeling en daarbuiten.

Betere service-ervaringen en -resultaten
Verbeter uw service-ervaringen. Behaal betere resultaten van uw IT-afdeling, uw gebruikers en uw volledige onderneming.
Bevorder snelle groei, complexiteit en een personeelsbestand met meerdere generaties door hyperautomatisering. Zo maakt u proactieve, voorspelbare, voortdurend zelfherstellende en zelfbeveiligde apparaten mogelijk en ondersteunt u zelfvoorzienende eindgebruikers.
Automatiseer het aanvraagproces voor software en verbind handmatige taken.
Automatiseer en transformeer het servicebeheer voor afdelingen buiten IT, zoals dat van HR.
Beheer en optimaliseer gedurende de hele levenscyclus uw IT-bedrijfsmiddelen om de prestaties en kosten te verbeteren.
Standaardiseer processen, werkstromen en handelingen voor een meer efficiënte en doeltreffende levering.
Haal het meest uit de software- en hardewaremiddelen van uw bedrijf.