ITSM SERVICE CATALOGServices shoppen was nog nooit zo makkelijk

BLIJF PRODUCTIEF

Ontdek hoe je gebruikers makkelijk toegang krijgen tot belangrijke diensten.

Ontdek onze 5 suggesties om je IT dienstverlening te moderniseren.

BETERE DIENSTVERLENING

Lees hier hoe QUT de IT dienstlevering drastisch verbeterd heeft

Makkelijk en snel diensten aanvragen

De makkelijkste manier om je gebruikers te voorzien van de diensten die ze nodig hebben

Ivanti Service Manager geeft inzicht in en toegang tot alle diensten (IT of niet) die binnen het bedrijf beschikbaar zijn. Een webgebaseerde winkelwagen definieert alle beschikbare diensten en stelt gebruikers in staat om deze online aan te vragen. Alle aanvragen worden opgenomen in een configureerbaar goedkeuringsproces en doorlopen zo de verschillende stadia van aanvragen tot goedgekeurde en gedocumenteerde orders.

Het feit dat de creatie van formulieren kan worden losgekoppeld van de workflow is een van de opmerkelijke kenmerken van deze service-catalogus.
Andrew ReidIT Manager

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde dienstverlening binnen en buiten de IT-omgeving