Support Programs

Wij ondersteunen onze technologie en onze klanten

Na de aanschaf van een Ivanti-product zit u niet te wachten op een softwareleverancier die vol lof is over de technologie, maar die geen ondersteuning biedt. U kunt er echter van op aan dat wij achter onze producten en onze gewaardeerde klanten staan. De klanttevredenheid over onze supportservices steeg de afgelopen twee jaar zelfs naar 92%. Onze deskundige serviceverleners en klantenservicemedewerkers zijn bovendien allemaal Ivanti Certified Engineers. Veel medewerkers beschikken ook over andere productie- en/of branchegerelateerde certificaten, zoals Microsoft Certified en Cisco Certified. Zo weet u zeker dat uw vraag wordt beantwoord en opgelost door een hooggekwalificeerde deskundige met de juiste papieren.

Overzicht van Ivanti Advantage Support

Ivanti biedt keuze uit drie ondersteunende pakketten om optimaal te voldoen aan uw operationele vereisten. De niveaus van het programma zijn met zorg ontwikkeld, zodat klanten de service krijgen die ze nodig hebben en verdienen. 

Supportniveaus

Er worden drie supportniveaus aangeboden: Standard, Enterprise, en Premium. U hebt bij alle supportniveaus recht op software-updates en upgrades, zoals patches, verbeteringen en beveiligingsupdates. Er wordt technische ondersteuning geboden via het Ivanti Support Portal of telefonisch.   Alle drie de pakketten bieden bovendien toegang tot de Ivanti Community, zodat u in contact kunt komen met andere klanten van Ivanti die dezelfde producten gebruiken. U kunt ideeën uitwisselen, elkaar om hulp vragen of mensen met dezelfde zakelijke verantwoordelijkheden leren kennen.

SupportfunctieStandardEnterprisePremium
Telefonische technische ondersteuningKantooruren24x7*24x7*
24x7 toegang tot Support Portal
24x7 Customer Community
24x7 Knowledge Base
Updates voor softwareproducten
Aangestelde supportmanager
Assigned Support Engineer / Premier-team
Urgentie 1 Beoogde reactietijd2 uur1 uur30 minuten
Ivanti Global Academy Online abonnement: 1 gebruikerslicentieOnline abonnement: 1 gebruikerslicentie en 1 externe training onder leiding van een instructeur
Upgrade begeleiding Technische begeleiding en validatie
Escalatiebeheer — Urgentie 1 ProblemenNa 8 uur doorverwezen naar supportmanagerOverzicht kritieke situatie
Controle prioriteiten
Routering prioriteiten (na uren)
Technische ondersteuning gericht op de omgevingAanbevelingen op basis van best practices en behoeften van de klant
Beoordeling supportservice
Meldingen bij nieuwe versiesProactieve meldingenProactieve meldingen en afgestemde discussies
Externe ondersteuning via een gedeeld scherm
Jaarlijkse mentorsessie
Jaarlijkse beoordeing productgebruik

*Urgentie 1 alleen incidenten

Details Advantage-supportpakket


Advantage Standard


Ivanti Advantage Standard biedt toegang tot de nieuwste softtwareversies en de nieuwste functies, verbeteringen en patches.  Onze deskundige supportmedewerkers zijn telefonisch bereikbaar en zijn u snel van dienst bij problemen met producten.   U kunt via de online User Community van Ivanti wereldwijd actief ideeën uitwisselen met collega's.  De uitgebreide Knowledge Base is 24x7 toegankelijk, zodat u veelvoorkomende problemen zelf kunt oplossen zonder contcact op te hoeven nemen met support.


Gebruik Customer Portal om tijdens werkuren telefonisch of online meldingen te doen bij het lokale servicecentrum. 


Advantage Enterprise


Ivanti Advantage Enterprise biedt alle functies en voordelen van Advantage Standard en meer. Hebt u als Enterprise-klant een Urgentie 1-incident gemeld dat niet tijdens kantooruren kan worden opgelost door het lokale servicecentrum waar het incident is gemeld? En vereist dit incident dat er dag en nacht aan wordt gewerkt? Ivanti zal het incident in dat geval doorzetten naar supportvestigingen in Amerika en Azië en/of indien nodig binnen Europa. Bij Urgentie 1-incidenten wordt ook buiten kantooruren en in de weekenden telefonische ondersteuning geboden.


Enterprise-klanten kunnen daarnaast gebruikmaken van een abonnement voor één gebruiker die een online en actuele Ivanti Advantage-training kan volgen over uw producten.


Een Supportmanager biedt Enterprise-klanten rechtstreekse ondersteuning bij incidenten of zorgt dat incidenten binnen verschillende tijdzones worden afgehandeld als u meerdere vestigingen hebt in verschillende geografische locaties.

Advantage Premium 


Ivanti Advantage Premium biedt zelfs nog meer functies en voordelen dan Advantage Enterprise .  Er wordt een ASE (Assigned Support Engineer of supportmedewerker) aan u toegewezen.  De ASE ontwikkelt snel inzicht in uw Ivanti-softwareconfiguratie en de technische omgeving, zodat er proactieve adviezen kunnen worden gegeven en problemen sneller kunnen worden opgelost.  De ASE regelt de communicatie en werkt met u en andere Ivanti-teamleden samen om u een naadloze supportervaring te bieden. Het is de taak van de ASE om problemen te voorkomen door u op het juiste moment te voorzien van de benodigde informatie.
 

Ivanti Smart Service Portal


De Smart Service Portal is een essentieel onderdeel van Ivanti Advantage Support. Deze praktische online portal is bereikbaar via Ivanti Technical Community via https://success.ivanti.com/customers. 


Een van de belangrijkste functies is  de Solution Adviser.  Deze functie biedt ondersteuning als u op zoek bent naar snelle en beproefde oplossingen. Er wordt via snelkeuzemenu's een korte lijst met vragen beantwoord,   en er worden aanbevolen oplossingen en middelen aangedragen, zoals:

  • De beste oplossingen die Ivanti-experts hebben aangedragen voor bepaalde problemen en de succesvolle resultaten die dit heeft opgeleverd voor andere klanten.
  • Zoekresultaten die doorverwijzen naar relevante berichten in de Technical Community van Ivanti.
  • Belangrijke artikelen, technische adviezen en witboeken met belangrijke informatie over het betreffende probleem.


Klanttevredenheidsonderzoeken


Feedback van klanten is heel belangrijk om te kunnen bepalen in welke mate we voldoen aan hun verwachtingen. Gebruik onze klanttevredenheidsonderzoeken om waardevolle feedback te verstrekken. Zo kan Ivanti zich blijven verbeteren en het aanbod aanpassen aan uw behoeften. U ontvangt, nadat de supportaanvraag is afgehandeld, een uitnodiging via e-mail om een korte vragenlijst in te vullen over uw recente supportervaring.
 

Online hulpmiddelen


U profiteert als Ivanti-klant van de volgende online hulpmiddelen:


Support Community


Gebruik de Ivanti Support Community om informatie over de Ivanti-oplossingen die u in uw omgeving gebruikt, te zoeken en te delen. U kunt zich verdiepen in technische artikelen, vragen stellen op het forum, aanmelden voor meldingen over nieuwe artikelen en zelfs uw eigen bestanden plaatsen. Op het forum worden berichten en feedback geplaatst door collega's, andere klanten van Ivanti en ontwikkelaars en medewerkers van Ivanti. Er worden regelmatig mensen die nuttige bijdragen hebben geplaatst in het zonnetje gezet.


Momentum Webinars


Momentum biedt diverse webinars over technische producten en biedt de mogelijkheid om ideeën, concepten en ontwerpen uit te wisselen met andere IT-experts, en meer. Bij onze technische webinars wordt uitgelegd en gedemonstreerd hoe u de tool kunt gebruiken om de IT-uitdagingen aan te gaan waarmee u momenteel wordt geconfronteerd. U kunt daarnaast deelnemen aan speciale webinars over het gebruik van de diverse productfuncties en/of over het doorvoeren van bepaalde tips en trucs in uw omgeving. Als onderdeel van Momentum, stelt Share IT onze getalenteerde klanten in staat om ideeën, concepten en ontwerpen uit te wisselen en te profiteren van de kennis van een netwerk met IT-experts. Ga voor meer informatie naar https://www.ivanti.nl/webinars/momentum.

Profiteer na uw aankoop van superieure ondersteuning

Interesse in de oplossingen van Ivanti? Dan bent u vast ook geïnteresseerd in de zakelijke voordelen die onze erkende experts leveren door hoogwaardige supportservices te bieden. Ontdek zelf waarom klanten zo tevreden zijn over Ivanti. Meer weten? Ga naar  https://success.ivanti.com/customers of bezoek onze contactpagina.