Jouw IT team heeft de mogelijkheid om de diensten en producten van de andere afdelingen te automatiseren. Sla de handen ineen om samen nieuwe innovatieve diensten te ontwikkelen en te leveren met behulp van je IT service management oplossing. Ontdek hoe Ivanti je helpt om ook de diensten buiten je IT omgeving te optimaliseren.
Enterprise Service Management(powered by Heat)een betere dienstverlening voor alle afdelingen
EEN VOORTREFFELIJKE KLANTENSERVICE
Lees hier hoe je je klantenservice ervaring kan verbeteren.
Ontdek onze 5 suggesties om jouw IT dienstverlening te moderniseren.

Automatiseer meer dan alleen IT
Verlos alle afdelingen van handmatige processen.
Veel afdelingen bieden, net zoals de IT afdeling, diensten en middelen aan die aangevraagd kunnen worden. Helaas wordt de dienstverlening vaak vertraagd door handmatige acties en een gebrek aan transparantie. Het is geen gestroomlijnd proces.
Interne en externe klanten accepteren dergelijke traagheid tegenwoordig niet meer. Ze verwachten eem vlotte, consistente dienstverlening met een aangename digitale ervaring.

Efficiënte dienstverlening voor iedereen
Andere afdelingen
Er zijn nog veel meer afdelingen die kunnen profiteren van geautomatiseerde end-to-end processen om de relatie met hun interne of externe klant te verbeteren. Ga voor eenvoudige en gestroomlijnde routines die geleverd worden met een moderne selfservice ervaring.
Facility Management
Het facility management team levert diverse diensten, zoals verhuizingen, onderhoudswerkzaamheden en algemeen beheer van de gebouwen. Deze diensten zijn te vormen tot aanvragen in een service catalog om het proces te versimpelen en versnellen.
Klantenservice
Het wordt steeds lastiger en duurder om goede klantenservice en support te leveren. Verbeter de interactie met de klant en werk effectiever door te automatiseren en gebruik te maken van spraaktechnologie.
HR
Veel diensten van de HR afdeling worden nog handmatige afgehandeld. Denk bijvoorbeeld aan on- en offboarding, het updaten van personeelsgegevens en arbeidsvoorwaarden en salarisadministratie. Automatiseer ook deze processen met Ivanti.
Zet IT Service Management optimaal in
Een moderne dienstverlening hoeft zich niet te beperken tot IT alleen. Alle afdelingen moeten kunnen winnen aan efficiëntie en proactiviteit: stop met handmatige processen, ad-hoc e-mails, spreadsheets of papieren dossiers. Benut Ivanti Service Manager optimaal door het in te zetten voor meer dan alleen IT.