Enterprise Service Management(powered by Heat)een betere dienstverlening voor alle afdelingen

EEN VOORTREFFELIJKE KLANTENSERVICE

Lees hier hoe je je klantenservice ervaring kan verbeteren.

Ontdek onze 5 suggesties om jouw IT dienstverlening te moderniseren.

SUCCESVERHALEN

Ontdek hoe SCL Health hun dienstverlening in topvorm kreeg.

Automatiseer meer dan alleen IT

Verlos alle afdelingen van handmatige processen.

Veel afdelingen bieden, net zoals de IT afdeling, diensten en middelen aan die aangevraagd kunnen worden. Helaas wordt de dienstverlening vaak vertraagd door handmatige acties en een gebrek aan transparantie. Het is geen gestroomlijnd proces. 

Interne en externe klanten accepteren dergelijke traagheid tegenwoordig niet meer. Ze verwachten eem vlotte, consistente dienstverlening met een aangename digitale ervaring. 

Efficiënte dienstverlening voor iedereen

Jouw IT team heeft de mogelijkheid om de diensten en producten van de andere afdelingen te automatiseren. Sla de handen ineen om samen nieuwe innovatieve diensten te ontwikkelen en te leveren met behulp van je IT service management oplossing. Ontdek hoe Ivanti je helpt om ook de diensten buiten je IT omgeving te optimaliseren.

Andere afdelingen
Er zijn nog veel meer afdelingen die kunnen profiteren van geautomatiseerde end-to-end processen om de relatie met hun interne of externe klant te verbeteren. Ga voor eenvoudige en gestroomlijnde routines die geleverd worden met een moderne selfservice ervaring.
Facility Management
Het facility management team levert diverse diensten, zoals verhuizingen, onderhoudswerkzaamheden en algemeen beheer van de gebouwen. Deze diensten zijn te vormen tot aanvragen in een service catalog om het proces te versimpelen en versnellen.
Klantenservice
Het wordt steeds lastiger en duurder om goede klantenservice en support te leveren. Verbeter de interactie met de klant en werk effectiever door te automatiseren en gebruik te maken van spraaktechnologie.
HR
Veel diensten van de HR afdeling worden nog handmatige afgehandeld. Denk bijvoorbeeld aan on- en offboarding, het updaten van personeelsgegevens en arbeidsvoorwaarden en salarisadministratie. Automatiseer ook deze processen met Ivanti.

Zet IT Service Management optimaal in

Een moderne dienstverlening hoeft zich niet te beperken tot IT alleen. Alle afdelingen moeten kunnen winnen aan efficiëntie en proactiviteit: stop met handmatige processen, ad-hoc e-mails, spreadsheets of papieren dossiers. Benut Ivanti Service Manager optimaal door het in te zetten voor meer dan alleen IT.

Service Manager
Modern service management
Xtraction
Dashboards en rapportage

Snelle en efficiënte dienstverlening voor de hele organisatie

De oplossingen van Ivanti zijn ontwikkeld om de gebruikerservaring en kwaliteit van jouw dienstverlening tot een hoger niveau te tillen. Rijk een helpende hand uit naar de hele organisatie en haal het optimale uit je investering in IT service management. 

Verbeterde selfservice

Gebruikers verwachten een aangename selfservice ervaring met een kennisdatabank. Geef ze de tools om zelfstandig of samen met collega’s naar oplossingen te zoeken, altijd en overal.

Gestroomlijnde processen

Vereenvoudig niet alleen het automatiseren van taken en workflows binnen afdelingen maar ook tussen afdelingen om zo de processen end-to-end te stroomlijnen. 

Meer innovatie

Ontwikkel nieuwe processen en workflows die digitale transformatie ondersteunen binnen alle afdeling dankzij de automatiserings- en integratiecapaciteiten van Ivanti. 

Hogere kwaliteit

Standaardiseer goedgekeurde processen, workflows en taken om efficiëntie te winnen en foutmarges te verkleinen.

Verbeter je klanttevredenheid

Verbeter de klantervaring door repititieve taken, die onnodige handmatig moeten worden uitgevoerd, in de prullenbak te gooien. Ga in plaats daarvan voor consistente en transparante processen.

Verhoog je productiviteit

Stop met repetitieve en manuele handelingen. Dankzij geautomatiseerde processen kan jouw team zich focussen op belangrijke projecten.

Verbind de organisatie

Automatiseer en stroomlijn processen binnen de hele organisatie