SPRAAKGESTUURDE AUTOMATISERING voor ITSMEen betere ervaring voor bellers naar je servicedesk

MODERNISEER JE ITSM

Ontdek onze 5 suggesties om je IT dienstverlening te moderniseren.

Ontdek hoe je bellers een betere ervaring kan bieden

WIN AAN EFFICIËNTIE

Ontdek de toegevoegde waarde van een schaalbare, flexibele oplossing.

Spraakgestuurde automatisering

Los meer problemen op tijdens het eerste telefoongesprek

Ivanti Service Manager integreert je bestaande telefooncentrale met de IT-servicedeskomgeving. Zo kan je gebruik maken van intelligente doorschakelingsprocedures, ge├»ntegreerde spraakrespons, stemgestuurde selfservice, pop-up schermen en oproepbeheersfuncties. Ivanti Voice Automation helpt je IT support team om de klanttevredenheid te verhogen omdat meer problemen tijdens de eerste oproep opgelost worden.

We willen het systeem verder integreren met onze telefooncentrale zodat ook buiten de kantooruren tickets kunnen worden aangemaakt.
Jan WindelsProject Manager

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde dienstverlening binnen en buiten de IT-omgeving