ITSM SERVICE LEVEL MANAGEMENTOvertref keer op keer de SLA's

DE TOEKOMST VAN ITSM

Ontdek het rapport over de toekomst van IT service management.

Ontdek onze 5 suggesties om je IT dienstverlening te moderniseren.

MAXIMAAL BETROUWBAAR

Ontdek hoe service automatisering de betrouwbaarheid van IT kan maximaliseren.

Imponeer je gebruikers

Overstijg de verwachtingen van je klant

Ivanti Service Manager heeft een centrale management console waarmee je service overeenkomsten kan maken en gedurende hun levenscyclus kan volgen. Beheer gelinkte activiteiten en meldingen zodat teams actie kunnen ondernemen wanneer SLA's niet worden gehaald. Zo hou je de SLA-compliancekosten laag en wordt de kwaliteit van de dienstverlening verhoogd. Verbeter de klanttevredenheid en hou grip op de kosten met SLM-analyses die je helpen om beter zicht te krijgen op de verwachtingen van de klant. 

Onze gebruikers zijn weg van het nieuwe Ivanti-systeem. Managers vinden het geweldig als ze alle nodige informatie kunnen terugvinden in gebruiksvriendelijke dashboards en rapporten.
Candice PeacockIT Service Desk Manager

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde dienstverlening binnen en buiten de IT-omgeving