SELFSERVICE voor ITSMDe helpdesk die altijd beschikbaar is

VERBETER je dienstverlening

Lees hier hoe QUT hun dienstverlening drastisch verbeterd heeft.

Ontdek onze 5 suggesties om je IT dienstverlening te moderniseren.

GARTNER RAPPORT

Ontdek het Gartner rapport over de toekomst van IT service management.

Hulp ligt binnen handbereik

Maak je gebruikers zelfredzaam

Ivanti Service Manager biedt een webgebaseerde selfservice-tool zodat zowel interne als externe klanten verzoeken kunnen indienen en opvolgen bij een servicedesk die 24/7 beschikbaar is. Integreer eenvoudig met de bedrijfswebsite of het werknemersportaal en lever volledige mobiele ondersteuning zodat gebruikers altijd en overal toegang hebben tot de servicedesk. 

Ivanti Self Service maakt het makkelijk voor klanten om tickets in te dienen. Sommige mensen contacteren de helpdesk liever niet en dat wordt zo opgelost.
Carmela HoService Desk Supervisor

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde dienstverlening binnen en buiten de IT-omgeving