ITSM releasebeheerGebruik je tijd intelligent(er)

DE TOEKOMST VAN ITSM

Ontdek het rapport over de toekomst van IT service management.

Ontdek hier 5 suggesties om je IT dienstverlening te moderniseren.

WIN AAN EFFICIËNTIE

Ontdek de toegevoegde waarde van een schaalbare, flexibele oplossing.

Beter onderbouwde beslissingen

Laat de tijd in jouw voordeel werken

Dankzij Ivanti Service Manager werkt de tijd in jouw voordeel. Krijg overzicht van de gebeurtenissen in een bepaalde periode waardoor je beter onderbouwde beslissingen kunt nemen over de vernieuwing van hardware, de installatie van nieuwe apparaten of het bijstellen van je dienstverlening. Analyseer de gemiddelde tijd tussen storingen (MTBF) en de gemiddelde tijd tot het herstel (MTTR) voor je assets en services. Rapporteer ook over de service-beschikbaarheid versus je servicecontracten (SLA’s).

Dankzij onze verbeterde dienstverlening zijn we erin geslaagd om elk kwartaal een gemiddelde tevredenheidsscore van 99,8% te behalen bij onze klanten.
Terese BirnbaumEnterprise Service Desk Manager

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde dienstverlening binnen en buiten de IT-omgeving