Probleembeheer voor ITSMproactieve bescherming van je productiviteit

GARTNER RAPPORT

Bekijk Gartner’s Magic Quadrant voor ITSM oplossingen.

Ontdek hoe service automatisering efficiëntie kan maximaliseren.

BETERE KLANTENSERVICE?

Lees hier hoe Priory Group het heeft aangepakt

Vooruitstrevend servicebeheer

Nu kunnen je problemen sneller worden opgelost

Ivanti Service Manager stelt je in staat om de mogelijke impact van problemen op je business proactief te corrigeren of te minimaliseren. Bestudeer de voorgevallen problemen en incidenten en analyseer diverse gegevens om trends te identificeren, zo kunnen de hoofdoorzaken in de toekomst sneller aangepakt worden. Ga op zoek naar de oorzaak van incidenten en zorg ervoor dat je servicedesk problemen sneller kan oplossen dankzij communicerende systemen, geautomatiseerde processen en een duidelijk overzicht.

Ons partnership met Ivanti zal een belangrijke rol spelen om de motivatie van duizenden IT-gebruikers en het enthousiasme van onze IT-teams te garanderen.
John IrelandDirector of Customer Services

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde servicelevering binnen en buiten de IT-omgeving