ITSM op mobiele apparatenLever IT-diensten, altijd en overal

DE EVOLUTIE VAN ITSM

Ontdek hoe IT service management zich ontwikkeld heeft.

Ontdek hier onze 5 suggesties om je IT-dienstverlening te moderniseren.

GARTNERS ITSM MQ

Bekijk hier Gartner’s Magic Quadrant voor IT service management.

Altijd toegankelijk

Blijf verbonden, ook als je onderweg bent

Vergroot het bereik van je servicedesk: bied ook toegang vanaf mobiele apparaten of aan personeel en gebruikers die op weg zijn. Laat je gebruikers de status van incidenten checken, verzoeken indienen of antwoorden zoeken op veelgestelde IT-vragen. Analisten en technici kunnen hun taken, opdrachten en workload beheren terwijl ze waar nodig ondersteuning bieden. 

Mensen zijn steeds vaker onderweg en het mooie aan Ivanti is dat je steeds je werk kan doen en opslaan, ook wanneer je je buiten de muren van het bedrijf bevindt.
Hennie PretoriusStrategic Services Manager

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde dienstverlening binnen en buiten de IT-omgeving