ITSM KENNISBEHEERKennis is macht voor IT en gebruikers

MODERN ITSM

Ontdek hier 5 suggesties om je IT-dienstverlening te moderniseren.

Ontdek de toekomst van IT service management.

VERBETERDE SERVICES

Lees hier hoe QUT de dienstverlening drastisch verbeterd heeft

Realtime kennis

Slimmere IT + slimmere gebruikers = succes

Verzamel, analyseer en bewaar kennis en informatie en deel deze met het helpdeskpersoneel én je gebruikers met Ivanti Service Manager. Zorg voor automatische kennis-matching om incidenten te creëren en om bekende niet-opgeloste problemen te verhelpen. Stel gebruikers in staat om commentaar te geven onder de artikelen maak gebruik van de ingebouwde goedkeuringsworkflows voor nieuwe artikelen. 

Kennis vraagt een levenslange inspanning.
Wendell BobstAssistant Vice President, Information Technology Customer Service

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde dienstverlening binnen en buiten de IT-omgeving