ITSM incident managementHandel incidenten sneller af en help je gebruikers terug aan het werk

VOER JE PRESTATIES OP

Lever strategische meerwaarde dankzij je ITSM-oplossing.

Lees hier hoe service automatisering IT-efficiëntie kan maximaliseren.

BETERE KLANTENSERVICE

Lees hier hoe Priory Group het heeft aangepakt

Bespaar kostbare seconden

Los incidenten sneller op en ben productiever

Met Ivanti Service Manager kan je vlot problemen detecteren en identificeren en snel reageren op incidenten of serviceaanvragen dankzij efficiĆ«nt beheer van de onderbrekingen/fixes. Dit omvat onder andere incident- en task management en probleemoplossingsfuncties. Verbeter je aanpak van incidenten door incidentprocessen en -communicatie te automatiseren. Dit zorgt voor een vlotte  analyse en oplossing van IT-problemen zodat IT-diensten snel weer beschikbaar zijn. Analyseer de incidenten van top tot teen om beter inzicht te krijgen in de prestaties van je servicedesk.

Onze overstap naar Ivanti Cloud heeft ons een enorme tijdsbesparing opgeleverd.
Jeanna ReedyManager of Information Technology, User Support

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde dienstverlening binnen en buiten je IT-omgeving