ITSM dashboards en rapportageJe kan pas iets beheren als je overzicht hebt

MEET EN BEWAAK

Krijg meer inzicht in je performance en deel de resultaten.

Ontdek hier hoe IT service management zich geëvolueerd heeft.

GARTNER Rapport

Bekijk Gartner’s Magic Quadrant voor ITSM.

Word een meester in metrics

Realtime inzicht hoe je ervoor staat

Volg je servicelevering, -kwaliteit en -verplichtingen op dankzij rolgebaseerde dashboards met realtime informatie. Deze dashboards bieden ook de nodige flexibiliteit en mogelijkheden om vlot rapporten te ontwikkelen via een drag-and-drop interface. De verschillende kant-en-klare dashboards en rapporten garanderen een integraal overzicht van alle operationele en financiële resultaten en productiviteitsmetingen. Zo kan je steeds analyseren in welke mate de prestatie- en bedrijfsdoelstellingen gerealiseerd worden.

Ivanti’s dashboards maken het ticketbeheer zoveel makkelijker. Alles bevindt zich op één plek. Managers vinden het geweldig als ze alle nodige informatie kunnen terugvinden in gebruiksvriendelijke dashboards en rapporten.
Candice PeacockIT Service Desk Manager

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde dienstverlening binnen en buiten je IT-omgeving