ITSM availability ManagementGebruik je tijd intelligent(er)

DE TOEKOMST VAN ITSM

Ontdek het rapport over de toekomst van ITSM.

Ontdek hoe service automatisering helpt om je systemen draaiende te houden.

MODERNISEER JE ITSM

Ontdek hier onze 5 suggesties om je IT dienstverlening te moderniseren.

Neem de teugels in handen

Laat de tijd VOOR JE WERKEN

Dankzij Ivanti Service Manager speelt tijd in je voordeel. Deze oplossing biedt namelijk een overzicht van de gebeurtenissen over een bepaalde tijdspanne waardoor je betere beslissingen kunt nemen over de vernieuwing van hardware, de installatie van nieuwe apparaten of het bijstellen van services waardoor je doelstellingen sneller worden bereikt. Analyseer de gemiddelde tijd tussen storingen (MTBF) en de gemiddelde tijd tot het herstel (MTTR) voor je assets en services. Rapporteer ook de service-beschikbaarheid versus je servicecontracten (SLA’s).

Dankzij onze verbeterde service zijn we erin geslaagd om elk kwartaal een gemiddelde tevredenheidsscore van 99,8% te behalen bij onze klanten.
Terese BirnbaumEnterprise Service Desk Manager

MODERN ITSM VOOR VANDAAG EN MORGEN

Geautomatiseerde dienstverlening binnen en buiten je IT-omgeving