Service Management 2020: Integreer, Optimaliseer en Automatiseer

Het IT-landschap binnen je organisatie wijzigt continu. Als IT-manager ben je daarom doorlopend op zoek naar oplossingen voor de volledige organisatie. Je wilt processen automatiseren en efficie╠łnter inrichten, het applicatie landschap beheersbaar houden en tegemoet komen aan de wensen vanuit de business.

Hoe breng je deze ambities in de praktijk? Organisaties die succesvol inspelen op het veranderende IT-landschap nemen massaal afscheid van losse applicaties en managen hun processen vanuit een centraal Service Management-platform. Belangrijk voordeel is dat je hiermee zorgt voor een betere samenwerking tussen afdelingen, minder licentiekosten hebt en medewerkers en managers onderdeel maakt van de processen binnen de organisatie.

In deze whitepaper krijg je antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe laat je Service Management werken voor jouw organisatie?
  • Kies je voor een Service Management-platform voor de IT-processen (ITSM) of integreer je direct ook andere ondersteunende processen, zoals HR- of facilitaire processen (ESM)?
  • Hoe zorg je voor maximale integratie tussen applicaties?

In deze whitepaper lees je het antwoord en behandelen we de belangrijkste trends en valkuilen.

Download hier uw exemplaar

78 van de Fortune 100-bedrijven vertrouwen op Ivanti.