Case Study

MiniLogoMiniLogoMiniLogoMiniLogoMiniLogo
quote

Neisa gebruikt de out-of-the-box functionaliteit en content van Ivanti® Service Manager om zijn efficiëntie en de consistentie waarmee IT-diensten aan de klanten worden geleverd, aanzienlijk te verbeteren.

quote

Toen we zagen hoe makkelijk Service Manager van Ivanti ontwikkeld is, dachten we “daar gaan we voor”. En tot nu toe zijn we niet teleurgesteld. Het is een makkelijk te gebruiken out-of-the-box instrument.



Preben Duus JorgensenCEONeisa Nordic IT Service Company

Neisa is een van de oudste en grootste Deense IT-dienstverleners. Aan kleine en middelgrote bedrijven biedt het een breed scala aan diensten met betrekking tot alle gebruikelijk IT-producten, met daarnaast ook elektronische apparatuur.

Het doel is om het volledige IT-lifecycle management voor iedere klant te bieden, inclusief alle IT-diensten, waaronder: beveiliging, endpoint management, servicemanagement en automatisering. In het verleden heeft Neisa gebruik gemaakt van Ivanti Automation om dit doel te bereiken. Om het lifecycle IT management nog gemakkelijker voor de onderneming te maken, is Ivanti Service Manager geïmplementeerd.

Met Ivanti Service Manager kan Neisa:

  • Elke klant een gepersonaliseerd zelfbedieningsplatform bieden
  • Besparen om administratietijd en -inspanning bij het behandelen van service tickets
  • Sneller op verzoeken en wijzigingen van de klant reageren
  • Additionele producten zoals beveiliging, endpoint management, enz. bieden
  • Investeringskosten en -tijd voor implementatie terugdringen

De out-of-the-box functionaliteit is waarmee Ivanti Service Manager zich onderscheidt van andere producten. Het kost Neisa minder tijd, energie en geld om Service Manager voor elk van zijn klanten te implementeren, waardoor de onderneming betere resultaten in de dienstverlening boekt.

Neisa past Service Manager toe op een manier, waardoor een gratis en gepersonaliseerd zelfbedieningsplatform voor zijn klanten beschikbaar komt. Neisa is daardoor beter in staat om de service-aanvragen na te trekken en te registreren, de vereiste wijzigingen sneller aan te brengen en meer dienstverlening te bieden om te klanten te helpen begrijpen wat Unified IT inhoudt en wat de voordelen ervan zijn.

Een extra voordeel is de besparing in tijd en mankracht die Neisa nu kan gebruiken voor uitbreiding van zijn recycling-initiatieven. Neisa doet aan recycling en upcycling van oudere elektronische apparatuur en componenten om deze producten een nieuw en nuttig leven te bieden. Hierbij ligt de nadruk op het verminderen van de milieu-voetafdruk.

Neisa schat dat er 50% aan tijd en inspanning is bespaard dankzij het gebruik Ivanti Service Manager, in vergelijking tot ServiceNow. De onderneming is al een heel eind op weg om volledig IT lifecycle management te bieden aan klanten in heel Denemarken, Finland, Zweden en Noorwegen.

Opmerking: De resultaten bij een klant zijn specifiek voor diens totale omgeving/ervaring, waar Ivanti deel van uitmaakt. Individuele resultaten kunnen afwijken op basis van de unieke omgeving van elke klant.​

Leer hoe Ivanti Service Manager sneller resultaat oplevert

Meer over Ivanti Service Manager