Ivanti Wavelink breidt marktleidend Velocity Platform uit

Nieuwe oplossingengids en snelle validatiemogelijkheden stellen fabrikanten van apparatuur die de toeleveringsketen en opslagindustrieën bedienen in staat om zelf oplossingen te valideren

DEN BOSCH — 2 februari 2021 —

Ivanti Wavelink, de supply chain business unit van Ivanti, heeft vandaag de lancering aangekondigd van de Ivanti® Wavelink® Velocity Solutions Directory. De nieuwe directory stelt fabrikanten van apparatuur die oplossingen bieden voor de supply chain en warehousing industrie in staat om nu snel hun oplossingen te valideren voor het Ivanti Wavelink Velocity platform. Het biedt ook een gecentraliseerd portaal waar Ivanti Wavelink solution partners en klanten toegang kunnen krijgen tot informatie over gevalideerde apparaten.

"Ivanti Wavelink is trots om als eerste dit type oplossingen directory aan te bieden aan onze partners en klanten," zegt Brandon Black, vice president en general manager, Ivanti Wavelink. "Dit is een concurrentievoordeel dat we uitbreiden naar fabrikanten van apparatuur die de betrokkenheid versnelt en hun time-to-revenue verbetert door het elimineren van wat typisch een langdurig validatieproces is. Partners en klanten zijn nu in staat om direct gebruik te maken van hun Ivanti Wavelink Velocity gevalideerde apparaten binnen hun omgevingen."

Via de Ivanti Wavelink Solutions Directory kunnen hardware- en apparaatfabrikanten snel hun robuuste industriële en consument-grade apparaten valideren die draaien op Android, iOS of Windows-gebaseerde besturingssystemen.

"Point Mobile is verheugd om als een van de eerste fabrikanten van robuuste hardware gebruik te maken van het nieuwe Ivanti Wavelink Solutions Directory platform om een reeks van krachtige handheld apparaten te valideren voor gebruik met Velocity-aangedreven supply chain en magazijn applicaties," zegt DM Jang, CEO, Point Mobile. "Samen versnellen we de time-to-value van onze gecombineerde oplossing, terwijl we de productiviteit en nauwkeurigheid van de moderne ondernemingen van vandaag verbeteren."

Voor solution provider partners en klanten biedt de Ivanti Wavelink Velocity Solutions Directory één enkel portaal voor toegang tot volledig gevalideerde Ivanti Wavelink toestellen.  Ivanti Wavelink Velocity wordt vandaag de dag ingezet op meer dan 14 miljoen apparaten, die worden gebruikt om supply chain en warehousing operaties te moderniseren. Als onderdeel hiervan heeft Ivanti Wavelink meer dan 50 enterprise robuuste mobiele apparaten gevalideerd met 10 apparaat fabrikanten, waaronder Zebra, Honeywell, Apple, Samsung, Point Mobile, CypherLab, en JLT Mobile.

Beschikbaarheid

Ivanti® Wavelink® Velocity Solutions Directory kan worden geraadpleegd op https://solutionsdirectory.ivanti.com.

Het Ivanti-automatiseringsplatform maakt elke IT-verbinding tussen apparaten, infrastructuur en mensen slimmer en veiliger. Van pc's en mobiele apparaten tot virtuele desktopinfrastructuur en het datacenter, Ivanti ontdekt, beheert, beveiligt en onderhoudt IT-middelen van cloud tot edge in de hele onderneming - en levert tegelijkertijd gepersonaliseerde werknemerservaringen. In de 'everywhere enterprise' stromen bedrijfsgegevens vrijelijk tussen apparaten en servers, waardoor werknemers in staat zijn om productief te zijn waar en hoe ze ook werken. Het hoofdkantoor van Ivanti is gevestigd in Salt Lake City, Utah en heeft kantoren over de hele wereld. Voor meer informatie, ga naar www.ivanti.nl en volg @GoIvanti.

Jenny Pfleiderer
Senior Lead Corporate Communications Manager