Ivanti integreert Cherwell ITSM-oplossingen met Ivanti Neurons Platform

Integratie helpt hij het verbeteren van de werknemerservaring in de Everywhere Workplace door middel van self-service, self-heal en self-secure mogelijkheden

DEN BOSCH — 9 juni 2021 —

Ivanti, het automatiseringsplatform dat IT assets van cloud tot edge detecteert, beheert, beveiligt en onderhoudt, kondigt zijn visie aan voor de integratie van de oplossingen van Ivanti en Cherwell. Daarmee zet het bedrijf zijn plannen voort om hyper-automatisering toe te passen op het Ivanti Neurons platform, met als doel de Everywhere Workplace te voorzien van self-service, self-heal, en self-secure. Elke bedrijfstak kan nu profiteren van de gecombineerde technologieën van Ivanti en Cherwell en hyper-automatisering inzetten om beter tegemoet te komen aan de toegenomen IT-vraag en complexiteit in de hybride en remote werkomgevingen van vandaag de dag.

Ivanti nam Cherwell in maart 2021 over om het bereik van het Ivanti Neurons platform uit te breiden. Ook moest het de positie van Ivanti verstevigen als één van de enige enterprise service management leveranciers die end-to-end service en asset management aanbiedt voor IT-afdelingen tot lines of business en voor elke endpoint tot de IoT-edge. Ivanti integreert nu de roadmaps van beide platformen en introduceert innovaties op een manier waar zowel klanten van Ivanti als Cherwell van zullen profiteren.

"De integratie van de oplossingen van Cherwell met Ivanti Neurons heeft bestaande Cherwell-klanten al op een aantal manieren voordeel opgeleverd," zegt Nayaki Nayyar, President, Service Management Solutions, en Chief Product Officer bij Ivanti. "Door de introductie van self-healing, self-securing en verbeterde self-service mogelijkheden in de Cherwell-oplossingen, hebben we de roadmap aanzienlijk versneld. We zijn toegewijd aan het succes van elke klant, en zij zullen dan ook profiteren van een frequentere en regelmatige cadans van productreleases."

"Er zijn inmiddels meer inzetmogelijkheden voor service management tools dan IT-support," zegt Adam Holtby, Principal Analyst bij Omdia. "Zoals benoemd in ons recente rapport over Enterprise Service Management, hebben de overnames die Ivanti heeft gedaan het aanbod en de manier waarop het bedrijf digital workspace-initiatieven ondersteunt aanzienlijk versterkt."

Alle details over de Ivanti product roadmap worden uit de doeken gedaan tijdens de eerste virtuele Ivanti Solutions Summit, die gehouden wordt van 7 tot 9 juni. Daar voorzien experts in een deep dive rond alle oplossingen en plannen, en ze zijn daarnaast direct beschikbaar voor vragen en toelichting. Ook zullen diverse klanten tijdens het event spreken over hoe de oplossingen binnen het Ivanti-portfolio hebben bijgedragen aan hun succes.

Over Ivanti 
Ivanti maakt de Everywhere Workplace mogelijk. In de Everywhere Workplace gebruiken werknemers ontelbare apparaten om toegang te krijgen tot IT-applicaties en data over verschillende netwerken om productief te blijven terwijl ze overal vandaan werken. Het Ivanti Neurons automatiseringsplatform verbindt de toonaangevende unified endpoint management, zero trust security en enterprise service management oplossingen van het bedrijf en biedt zo een uniform IT-platform dat apparaten in staat stelt zichzelf te herstellen en te beveiligen en gebruikers in staat stelt tot zelfbediening. Meer dan 40.000 klanten, waaronder 78 van de Fortune 100, hebben Ivanti gekozen voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van hun IT assets van cloud tot edge, en het leveren van uitstekende eindgebruikerservaringen voor werknemers, waar en hoe ze ook werken. Voor meer informatie, bezoek www.ivanti.nl en volg @GoIvanti. 

Contactpersonen voor de pers

Carrie Laudie
Ivanti
Senior Corporate Communications Manager
+1 650-963-6011
[email protected]