Ivanti Neurons for ITSM is nu geïntegreerd met Citrix® Workspace™: verlaagt aantal helpdesk-tickets en biedt gepersonaliseerde werknemerservaring

DEN BOSCH — 23 juni 2021 —

Ivanti, het automatiseringsplatform dat IT-assets van cloud tot edge detecteert, beheert, beveiligt en onderhoudt, kondigt een samenwerking aan met Citrix om servicedesk-analisten en eindgebruikers in de Everywhere Workplace verder te ondersteunen met automation bots die proactief issues kunnen detecteren en oplossen. Ivanti Neurons voor IT Service Management (ITSM) integreert nu met Citrix Workspace, wat resulteert in minder helpdesk-tickets, versnelde probleemoplossing en optimale gepersonaliseerde eindgebruikerservaringen.

Om productief te blijven, gebruiken medewerkers tegenwoordig talloze apparaten om via verschillende netwerken en locaties toegang te krijgen tot bedrijfsapplicaties en -gegevens. Zij verwachten directe en gepersonaliseerde oplossingen voor IT-problemen die hun productiviteit beïnvloeden, ongeacht waar ze werken of welke apparaten ze gebruiken. Als gevolg hiervan moeten bedrijven in alle sectoren hun servicedesks en IT-operaties automatiseren met eenvoudige workflows.

"Ik ben verheugd om de krachten te bundelen met Citrix om meer organisaties te helpen hun service operations te transformeren," zegt Nayaki Nayyar, President, Service Management Solutions, en Chief Product Officer bij Ivanti. "Door het bereik van het Ivanti Neurons platform uit te breiden naar Citrix-gebruikers kunnen we organisaties helpen hun bedrijfsresultaten te maximaliseren door de nauwkeurigheid, snelheid en efficiëntie van hun dienstverlening te verbeteren. Daarnaast stellen we medewerkers in staat om topprestaties te leveren door snellere en meer gepersonaliseerde oplossingen te bieden voor hun IT-problemen."

"We zijn toegewijd om onze klanten te voorzien van innovatieve oplossingen die de complexiteit verminderen en de toekomst van werk vooruit helpen", zegt John Panagulias, Director Developer en Partner Programs bij Citrix. "Door Ivanti Neurons en Citrix Workspace te combineren, kunnen bedrijven naadloos IT-problemen oplossen en de eindgebruikerservaring optimaliseren, zodat medewerkers overal en altijd vanaf elk device hun beste werk kunnen doen."

Servicedesk en IT-operations medewerkers kunnen nu Ivanti Neurons voor ITSM inzetten via Citrix Workspace microapps voor al hun belangrijke workflows, zoals het aanmaken en beheren van service requests en incidenten - allemaal zonder de Citrix Workspace console te verlaten.  Een low-code microapp-builder en uitgebreide developer toolkit maakt het snel en gemakkelijk om aanpassingen te doen.

Bekijk de Ivanti Neurons productpagina en de bijbehorende Citrix Ready gevalideerde microapps voor meer informatie.

Over Ivanti 
Ivanti maakt de Everywhere Workplace mogelijk. In de Everywhere Workplace gebruiken werknemers ontelbare apparaten om toegang te krijgen tot IT-applicaties en data over verschillende netwerken om productief te blijven terwijl ze overal vandaan werken. Het Ivanti Neurons automatiseringsplatform verbindt de toonaangevende unified endpoint management, zero trust security en enterprise service management oplossingen van het bedrijf en biedt zo een uniform IT-platform dat apparaten in staat stelt zichzelf te herstellen en te beveiligen en gebruikers in staat stelt tot zelfbediening. Meer dan 40.000 klanten, waaronder 78 van de Fortune 100, hebben Ivanti gekozen voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van hun IT assets van cloud tot edge, en het leveren van uitstekende eindgebruikerservaringen voor werknemers, waar en hoe ze ook werken. Voor meer informatie, bezoek www.ivanti.nl en volg @GoIvanti.

Contactpersonen voor de pers

Jenny Pfleiderer
Ivanti
Senior Lead Corporate Communications Manager
+1 925-878-5655
[email protected]