Reactie op COVID-19

De veiligheid en het welzijn van onze medewerkers, klanten en partners is voor Ivanti topprioriteit.

Terwijl COVID-19 invloed heeft gehad op ieders leven, zijn we onder de indruk van de samenwerking die we hebben ervaren bij onze medewerkers, leveranciers, klanten en partners. Er zijn minimale onderbrekingen en problemen geweest als gevolg van COVID-19 en over het algemeen zijn we in staat geweest om ons aan te passen om dezelfde kwaliteit van service te leveren die onze klanten en partners verwachten. We zijn ook dankbaar voor onze medewerkers die zich waar nodig hebben aangepast aan het werken op afstand.

We volgen de huidige situatie van het Coronavirus (COVID-19) op de voet en zullen regelmatig updates op deze website delen. Ivanti volgt de aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie en de Centers for Disease Control op en moedigt iedereen aan om dat ook te doen.

Ivanti Klanten

We zijn er voor je in deze tijden.
De IT-wereld is aan het veranderen en elke dag komen er nieuwe uitdagingen bij. Je staat er niet alleen voor, we staan klaar om je te helpen. Bekijk de Ivanti-community voor de laatste updates.
Servicemanagement in een tijd waarin afstandswerken de norm is

Bekijk de aanbevelingen van Ivanti voor leidinggevenden in de dienstverlening, waarmee u zich kunt voorbereiden om op grote schaal op afstand te werken en werknemers productief te houden gedurende deze moeilijke tijd. 

Lees meer
Vijf aandachtspunten op het gebied van veiligheid bij werken op afstand

Door toedoen van COVID-19 is netwerkveiligheid nu belangrijker dan ooit. Het lijkt er op dat de gebeurtenissen permanente gevolgen hebben voor hoe organisaties te werk gaan. Lees deze vijf tips van Ivanti-CISO Phil Richards om van veiligheid een prioriteit te maken.

Lees het blog
Het coronavirus uit het klaslokaal verbannen

Wat gebeurt er als een school gedurende langere tijd moet sluiten omdat iemand aan het virus is blootgesteld? Scholen moeten serieuze maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat leerlingen veilig en beperkt toegang hebben (indien noodzakelijk).

Lees het artikel

Onze Toezegging aan U

Onze levens en ondernemingen veranderen voortdurend als reactie op de COVID-19 pandemie.Het is een onzekere en ongekende tijd voor iedereen - en onze zorg is altijd in de eerste plaats de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, partners en klanten. 

Wij nemen ook het vertrouwen dat u in ons stelt om u te helpen uw onderneming elke dag, in welke omgeving dan ook, te laten functioneren, serieus. We willen u op de hoogte houden van onze voorbereiding en het operationele plan dat we hebben opgesteld om u hetzelfde niveau van service en responsiviteit te blijven bieden waar u op rekent bij Ivanti.

Er is een interne taskforce die sinds het begin van de pandemie regelmatig bijeenkomt.Dit team heeft samengewerkt om de laatste updates van over de hele wereld te bekijken, onze nood- en continuïteitsplannen te bevestigen en onze paraatheid te verzekeren en te testen.Zij managen ook de reactie van Ivanti op de situatie, zowel intern als extern, naarmate de omstandigheden blijven veranderen. 

Daarnaast monitoren en volgen we de richtlijnen van nationale, regionale en lokale overheidsinstellingen om elk risico voor onze werknemers, partners en klanten te beperken.Een van de belangrijkste richtlijnen die onze normale kantoorroutine beïnvloeden is de aanbeveling van veel landen en staten om grote groepen te beperken of te beëindigen en zoveel mogelijk thuis te blijven. We hebben ons op deze mogelijkheid voorbereid en de meeste medewerkers van Ivanti over de hele wereld maken gebruik van technologie waardoor ze nu op afstand kunnen werken, terwijl ze Ivanti blijven helpen om de normale bedrijfsvoering te handhaven.   

Tot slot willen wij namens ons allen bij Ivanti een oprecht woord van dank uitspreken voor het vertrouwen dat u in ons stelt om uw zakelijke netwerken en infrastructuur veilig en operationeel te houden. Dat is wat ons elke dag weer motiveert en inspireert. 

V: Wat is de huidige situatie betreffende het COVID-19 Coronavirus?

A: De situatie met de huidige uitbraak is voortdurend in ontwikkeling. We raden u aan de updatepagina van de Wereldgezondheidsorganisatie te bezoeken voor regelmatige updates, nieuws, reisadvies en informatie over hoe u uzelf kunt beschermen.

V: Hoe wordt Ivanti beïnvloed door de uitbraak van het Coronavirus?

A: Ivanti heeft er alle vertrouwen in dat het gedurende deze tijd kwaliteitsservice kan blijven leveren. Werkprocessen op afstand zijn ingesteld in landen waar COVID-19 een grotere blootstelling heeft en er zijn plannen voor alle ondersteunende werknemers om op afstand te werken indien landen isolatieprocedures vereisen. Alle medewerkers zijn aangemoedigd om de richtlijnen van de Centers for Disease Control and Prevention (CDC) met betrekking tot werk en reizen op te volgen.

V: Zorgt Ivanti ervoor dat alle endpoints worden gescand op kwetsbaarheden en dat eventuele kritische of ernstige bevindingen tijdig worden weggenomen?

A: Ja, Ivanti maakt gebruik van haar Endpoint Manager en Ivanti Cloud producten voor Endpoint Management.

V: Hoe zorgt Ivanti met de toename van het werken op afstand voor maximale zichtbaarheid van het monitoren van incidenten?

A: Ivanti's teams voor IT, Security en Operations houden dagelijks stand-up meetings en hebben continue open communicatielijnen met elkaar en met onze belangrijkste leveranciers die aan IT- en beveiligingssystemen werken.

V: Hoe zorgt u ervoor dat Ivanti's medewerkers op afstand alert zijn op hun cyberhygiëne tijdens COVID-19?

A: Ivanti heeft extra veiligheidstrainingen gegeven aan werknemers en stuurt regelmatig berichten over hoe de risico's van sociologisch ontworpen aanvallen kunnen worden verminderd.

V: Kunt u garanderen dat het werken op afstand geen invloed heeft op de veiligheid van de gegevens die u verwerkt?

A: Ja. Er zijn veiligheidscontroles voor werknemers op afstand om ervoor te zorgen dat de veiligheid van de klantgegevens niet negatief wordt beïnvloed.

V: Wat betekent de impact van COVID-19 op Ivanti voor mijn organisatie?

A: Al onze software- en ondersteuningsingenieurs zijn uitgerust met mogelijkheden voor ontwikkeling, testen en ondersteuning op afstand om de zakelijke impact voor onze klanten of Ivanti als bedrijf te minimaliseren. We hebben de mogelijkheid om online in plaats van ter plaatse een training onder leiding van een instructeur te geven.Veel van onze adviezen en productimplementaties kunnen ook op afstand worden uitgevoerd.

V: Hoe beïnvloedt de uitbraak van het coronavirus de supply chain van Ivanti?

A: Ivanti's supply chain zal een minimale impact hebben en Ivanti heeft er alle vertrouwen in dat het kwaliteitsservice kan blijven leveren.

V: Zijn er voorbereidingen getroffen om de bedrijfscontinuïteit op zowel korte als lange termijn te waarborgen?

A: Ja - Ivanti heeft een plan opgesteld voor medewerkers om indien nodig op afstand te werken. Dit wordt gedaan om ervoor te zorgen dat naadloze ondersteuning beschikbaar blijft voor onze klanten. Als u meer vragen heeft over Ivanti's noodmaatregelen voor gezondheid en veiligheid, neem dan contact op met uw Ivanti-vertegenwoordiger of stuur een e-mail naar [email protected].

V: Hoe zal mijn organisatie doorlopende communicatie ontvangen over de impact op Ivanti?

A: Impact-e-mails worden naar ons hele klantenbestand gestuurd met wijzigingen die rechtstreeks van invloed zijn op zakelijke behoeften.

V: Met wie kan ik contact opnemen met vragen en opmerkingen (naam, e-mailadres, telefoon)?

A: Neem contact op met uw Ivanti-vertegenwoordiger of stuur een e-mail naar [email protected], dit e-mailadres wordt dagelijks gemonitord.

V: Met wie moet ik contact opnemen bij escalaties?

A: Gebruik de informatie die wordt vermeld in de Ivanti Community, onder het gedeelte Profiel en Account. U kunt ook onze hoofdlijn +1-888-253-6201 bellen om voor oplossingen naar het juiste individu of team te worden geleid.

V: Wat is de frequentie van communicatie?

A: Wanneer er aanpassingen worden gedaan aan de tot nu toe ontvangen informatie, wordt u op de hoogte gebracht van die wijzigingen via e-mail aan de lokale teamleden in onze database. Updates worden geplaatst op het Ivanti blog op https://www.ivanti.com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.

V: Wat kan mijn organisatie bieden om te helpen bij Ivanti's planning en voorbereiding?

A: Uw bedrijf kan uw huidige verhoogde gezondheidsbeleid en procedures verstrekken aan alle Ivanti medewerkers die mogelijk uw kantoren bezoeken. We willen uw procedures naleven, zodat we kunnen samenwerken om uw gezonde werkomgeving te behouden.

V: Heeft uw organisatie een pandemisch plan om te reageren op en te herstellen van gebeurtenissen met massaal verzuim, zoals COVID-19?

A: Ivanti heeft plannen om te reageren op gebeurtenissen zoals COVID-19. Het merendeel van de producten van Ivanti is software, onze engineering/ontwikkeling-, test- en ondersteuningsteams hebben toegang tot al onze reguliere bedrijfssystemen, zelfs wanneer ze thuis werken. Dit helpt om de impact op onze dagelijkse bedrijfsvoering te minimaliseren.

V: Heeft uw organisatie, als onderdeel van het pandemieplan, strategieën die het overdragen van werk en mogelijkheden op afstand te werken omvatten?

A: Ja - Ivanti heeft een werken-op-afstand plan opgesteld die alle werknemers waar nodig uit kunnen voeren. Dit wordt gedaan om ervoor te zorgen dat naadloze ondersteuning beschikbaar blijft voor onze klanten. Als u meer vragen heeft over Ivanti's noodmaatregelen voor gezondheid en veiligheid, neem dan contact op met uw Ivanti-vertegenwoordiger of stuur een e-mail naar [email protected].

V: Heeft uw organisatie voorzorgsmaatregelen genomen om de verspreiding van COVID-19 tegen te gaan?

A: Ivanti neemt voorzorgsmaatregelen om de veiligheid en gezondheid van haar werknemers te waarborgen. Alle werknemers worden aangemoedigd om de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) op te volgen. De meeste van onze werknemers werken op afstand, en de werknemers die zich om welke reden dan ook niet lekker voelen wordt gevraagd om vanuit huis te werken. Aanvullende informatie is te vinden op ons Coronavirus-blog dat hier te vinden is: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.

V: Zijn er binnen uw organisatie stappen ondernomen om werknemers die mogelijk blootgesteld zijn geweest voor een bepaalde periode in quarantaine te plaatsen?

A: Medewerkers die mogelijk zijn blootgesteld aan het coronavirus, is gevraagd om zichzelf gedurende 14 dagen in quarantaine te plaatsen in overeenstemming met de richtlijnen van de CDC.

V: Is er momenteel een impact op een van de locaties van uw organisatie?

A: Ivanti heeft stappen ondernomen om de veiligheid van werknemers te waarborgen. Als gevolg daarvan zullen de kantoren van Ivanti opnieuw worden geopend op basis van lokale aanbevelingen en richtlijnen van de overheid. Veiligheid blijft een topprioriteit, dus heropening van een kantoor zal zorgvuldig en in overeenstemming met het lokale heropeningsplan gebeuren.

V: Zijn er stappen ondernomen vanuit een pandemisch perspectief om mogelijke effecten van derden aan te pakken die uw activiteiten ondersteunen?

A: Hoewel Ivanti niet voor een van onze externe partners kan spreken, zijn we ervan verzekerd dat ze vergelijkbare voorzorgsmaatregelen nemen en ook de WHO richtlijnen volgen. Ivanti heeft met de belangrijkste leveranciers gesproken om ervoor te zorgen dat zij tijdens de pandemie een adequaat niveau van dienstverlening kunnen blijven bieden.

V: Worden Ivanti-evenementen geannuleerd vanwege het COVID-19 Coronavirus?

A: Er zijn een paar Ivanti-evenementen uitgesteld in delen van de wereld die het zwaarst zijn getroffen door het COVID-19 Coronavirus. Voor algemene evenementen zijn updates te vinden op https://www.ivanti.com/company/events. Interchange-updates zijn te vinden op https://interchange.ivanti.com/.

V: Is Ivanti Interchange geannuleerd?

A: Gezien de nieuwe aanbevelingen van het CDC voor bijeenkomsten van niet meer dan 50 personen, de noodtoestand in Nevada en de sluiting voor onbepaalde tijd van de MGM Resort, annuleren we ons live Interchange-evenement en de Partner Leadership Summit voor 2020.

We weten dat dit een evenement is waar onze klanten en partners elk jaar naar uitkijken, en hoewel we teleurgesteld zijn dat we het moeten annuleren, hebben we hard gewerkt om een oplossing te vinden die u nog steeds de mogelijkheid biedt om uw beheersing van de Ivanti-oplossingen voort te zetten.

We beantwoorden de meeste veelgestelde vragen over deze annulering in de volgende blogpost: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-interchange-2020-cancelled