Reactie op COVID-19

De veiligheid en het welzijn van onze medewerkers, klanten en partners is voor Ivanti topprioriteit. We volgen de huidige situatie van het Coronavirus (COVID-19) op de voet en zullen regelmatig updates op deze website delen. Ivanti volgt de aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie en de Centers for Disease Control op en moedigt iedereen aan om dat ook te doen.

Ivanti Klanten

We zijn er voor je in deze tijden.
De IT-wereld is aan het veranderen en elke dag komen er nieuwe uitdagingen bij. Je staat er niet alleen voor, we staan klaar om je te helpen. Bekijk de Ivanti-community voor de laatste updates.

Klanten e-mail - Onze Toezegging aan U

11 maart 2020

Gegroet Ivanti Klanten -

Bedankt voor het voortdurende vertrouwen dat u wereldwijd in ons en onze medewerkers stelt. In de huidige omstandigheden en het veranderende landschap is het voor ons allemaal belangrijk om op de hoogte en geïnformeerd te zijn terwijl we wereldwijd zaken doen.

Terwijl het COVID-19 virus zich blijft verspreiden, neemt Ivanti voorzorgsmaatregelen om ervoor te zorgen dat aan de behoeften van onze klanten wordt voldaan en dat de gezondheid en veiligheid van onze werknemers wordt gehandhaafd. We houden rekening met de situatie en de wereldwijde impact terwijl we updates van geloofwaardige gezondheidsorganisaties in de gaten houden. Hoewel we niet kunnen bepalen wat er met het coronavirus en andere uitbraken gebeurt, kunnen we wel bepalen hoe we erop reageren. We willen onze klanten geruststellen over de stappen die we nemen om onze mensen wereldwijd te beschermen en dat we voorbereid zijn om wereldwijd een consistente bedrijfsvoering te handhaven.

De leiding van verschillende teams wereldwijd komt regelmatig bijeen om ervoor te zorgen dat het bedrijf voorbereid is om naar nieuwe ontwikkelingen in de situatie te handelen. Ivanti heeft ook een Veiligheidsraad om onze werknemers/partnerprocedures te bewaken en proactief te beheren, evenals plannen om werknemers flexibiliteit te bieden om vanuit huis te werken. Er zijn reisbeperkingen voor alle gebieden met een hoog risico en werknemers die onlangs zijn teruggekeerd van een reis, dienen zelf 14 dagen in quarantaine gaan.

Werknemers die in besmette regio's wonen, is verzocht tot nader order thuis te werken. Indien nodig zijn werknemers die flexibiliteit nodig hebben om vanuit huis te werken, uitgerust met de nodige technologie en toegang om ervoor te zorgen dat we gewoon kunnen doorgaan.

Naarmate de situatie evolueert, zullen we ons beleid blijven evalueren en bijwerken naarmate de wereldwijde en lokale omstandigheden veranderen. Ondertussen blijven we gefocust op het waarborgen van de veiligheid van onze medewerkers en het voldoen aan de behoeften van onze klanten.

Alle werknemers worden aangemoedigd om de richtlijnen van de Centers for Disease Control and Prevention (CDC) en World Health Organization (WHO) te volgen met betrekking tot werk en reizen.

De bijgevoegde FAQ is samengesteld om enkele van uw meest prangende vragen over Ivanti's paraatheid voor COVID-19 te beantwoorden.

Uw zaken zijn onze zaken. U kunt er zeker van zijn dat het hele Ivanti-team zich inzet voor het leveren van een ongelooflijke klantervaring en ondersteuning waarop onze klanten nu en altijd vertrouwen en die ze verwachten.

Als u meer vragen heeft over Ivanti's noodmaatregelen voor COVID-19 neem dan contact op met uw Ivanti vertegenwoordiger of stuur een e-mail naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

Ivanti Security Team

COVID-19 Updates - Bekijk de laatste informatie en adviezen over COVID-19

COVID-19 Updates – View the latest information and public advice on COVID-19

Ivanti helpt je graag

We willen jou en je organisatie steunen in deze onzekere tijden. Bekijk onze nuttige hulpbronnen over sturing aanbrengen in de ICT nu er door COVID-19 zoveel verandert.

Vijf aandachtspunten op het gebied van veiligheid bij werken op afstand

Door toedoen van COVID-19 is netwerkveiligheid nu belangrijker dan ooit. Het lijkt er op dat de gebeurtenissen permanente gevolgen hebben voor hoe organisaties te werk gaan. Lees deze vijf tips van Ivanti-CISO Phil Richards om van veiligheid een prioriteit te maken.

Het coronavirus uit het klaslokaal verbannen

Wat gebeurt er als een school gedurende langere tijd moet sluiten omdat iemand aan het virus is blootgesteld? Scholen moeten serieuze maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat leerlingen veilig en beperkt toegang hebben (indien noodzakelijk).

Servicemanagement in een tijd waarin afstandswerken de norm is

Bekijk de aanbevelingen van Ivanti voor leidinggevenden in de dienstverlening, waarmee u zich kunt voorbereiden om op grote schaal op afstand te werken en werknemers productief te houden gedurende deze moeilijke tijd. 

COVID-19: bijzondere overwegingen voor Endpoint Manager

Endpoint Manager-beheerder? Ontvang praktisch advies en suggesties van Ivanti's EPM-experts over de Ivanti Community. 

V: Wat is de huidige situatie betreffende het COVID-19 Coronavirus?

A: De situatie betreffende de huidige uitbraak wordt dagelijks bijgewerkt. We raden u aan de updatepagina van de Wereldgezondheidsorganisatie te bezoeken voor de meest actuele informatie.

V: Waar kan ik meer informatie vinden over de feiten en verspreiding van het COVID-19 Coronavirus?

A: We raden u aan de updatepagina van de Wereldgezondheidsorganisatie te bezoeken voor regelmatige updates, nieuws, reisadvies en informatie over hoe u uzelf kunt

Vraag: Hoe wordt Ivanti beïnvloed door de uitbraak van het Coronavirus?

A: Ivanti heeft er alle vertrouwen in dat het gedurende deze tijd kwaliteitsservice kan blijven leveren. Werkprocessen op afstand zijn ingesteld in landen waar COVID-19 een grotere blootstelling heeft en er zijn plannen voor alle ondersteunende werknemers om op afstand te werken indien landen isolatieprocedures vereisen. Alle medewerkers zijn aangemoedigd om de richtlijnen voor Centers for Disease Control and Prevention (CDC) met betrekking tot werk en reizen op te volgen.

V: Hoe beïnvloedt de uitbraak van het coronavirus de supply chain van Ivanti?

A: Ivanti's supply chain zal een minimale impact hebben en Ivanti heeft er alle vertrouwen in dat het kwaliteitsservice kan blijven leveren.

V: Wat betekent de impact op Ivanti voor mijn organisatie?

A: Al onze software- en ondersteuningsingenieurs zijn uitgerust met mogelijkheden voor ontwikkeling, testen en ondersteuning op afstand om de zakelijke impact voor onze klanten of Ivanti als bedrijf te minimaliseren. We kunnen online instructeurstrainingen geven in plaats van op locatie. Veel van onze advies- en productimplementatie kan ook op afstand worden gedaan.

V: Zijn er voorbereidingen getroffen om de bedrijfscontinuïteit op zowel korte als lange termijn te waarborgen?

A: Ja - Ivanti heeft een plan opgesteld voor medewerkers om indien nodig op afstand te werken. Dit wordt gedaan om ervoor te zorgen dat naadloze ondersteuning beschikbaar blijft voor onze klanten. Als u meer vragen heeft over Ivanti's noodmaatregelen voor gezondheid en veiligheid, neem dan contact op met uw Ivanti-vertegenwoordiger of stuur een e-mail naar [email protected].

V: Hoe zal mijn organisatie doorlopende communicatie ontvangen over de impact op Ivanti?

A: Impact-e-mails worden naar ons hele klantenbestand gestuurd met wijzigingen die rechtstreeks van invloed zijn op zakelijke behoeften.

V: Met wie kan ik contact opnemen met vragen en opmerkingen (naam, e-mailadres, telefoon)?

A: Neem contact op met uw Ivanti-vertegenwoordiger of stuur een e-mail naar [email protected], deze e-mail wordt dagelijks gemonitord.

V: Met wie moet ik contact opnemen bij escalaties?

A: Gebruik de informatie die wordt vermeld in de Ivanti Community, onder het gedeelte Profiel en Account. U kunt ook onze hoofdlijn +1-888-253-6201 bellen om voor oplossingen naar het juiste individu of team te worden geleid.

V: Wat is de frequentie van communicatie?

A: Wanneer er aanpassingen worden gedaan aan de tot nu toe ontvangen informatie, wordt u op de hoogte gebracht van die wijzigingen via e-mail aan de lokale teamleden in onze database. Updates worden geplaatst op de Ivantiblog https://www.​ivanti.​com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs​.

V: Wat kan mijn organisatie bieden om u te helpen bij uw planning en voorbereiding?

A: Uw bedrijf kan uw huidige verhoogde gezondheidsbeleid en procedures verstrekken aan alle Ivanti medewerkers die mogelijk uw kantoren bezoeken. We willen uw procedures naleven, zodat we kunnen samenwerken om uw gezonde werkomgeving te behouden.

V: Worden Ivanti-evenementen geannuleerd vanwege het COVID-19 Coronavirus?

A: Er zijn een paar Ivanti-evenementen uitgesteld in delen van de wereld die het zwaarst zijn getroffen door het COVID-19 Coronavirus. Voor algemene evenementen zijn updates te vinden op https://www.ivanti.nl/company/events. Interchange-updates zijn te vinden op https://interchange.ivanti.com/.

V: Staat Ivanti Interchange nog steeds gepland?

A: Gezien de nieuwe aanbevelingen van het CDC voor bijeenkomsten van maximaal 50 personen, de noodtoestand in Nevada en de aankondiging van de sluiting van het MGM Resort voor onbepaalde tijd, annuleren we ons live Interchange-evenement en Partner Leadership Summit voor 2020.

We weten dat dit een evenement is waar onze klanten en partners elk jaar naar uitkijken. Ondanks onze teleurstelling over de annulering ervan, hebben we hard gewerkt om een oplossing te vinden die u nog steeds de mogelijkheid biedt om uw beheersing van de Ivanti-oplossingen voort te zetten.

We beantwoorden de meest gestelde vragen over deze annulering in de volgende blogpost: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-interchange-2020-cancelled

V: Wat kan ik doen om te voorkomen dat ik het virus oploopt?

A: De Wereldgezondheidsorganisatie beveelt basishygiëne aan, zoals regelmatig handen wassen en mond en neus bedekken bij hoesten en niezen. Ze bevelen ook aan:

  • Vlees en eieren grondig koken
  • Vermijd nauw contact met iedereen die symptomen van luchtwegaandoeningen vertoont, zoals hoesten en niezen
  • Spuug niet in het openbaar
  • Als u koorts, hoest en ademhalingsmoeilijkheden heeft, zoek dan op tijd medische hulp
  • Gooi tissues onmiddellijk na gebruik in een gesloten bak
  • Als de handen niet zichtbaar vuil zijn, maak ze dan regelmatig schoon met producten op basis van alcohol of zeep en water

V: Heeft uw organisatie een pandemisch plan om te reageren op en te herstellen gebeurtenissen met massaal verzuim, zoals COVID-19?

A: Ivanti heeft plannen om te reageren op gebeurtenissen zoals COVID-19. Het merendeel van de producten van Ivanti is software, onze engineering/ontwikkeling-, test- en ondersteuningsteams hebben toegang tot al onze reguliere bedrijfssystemen, zelfs wanneer ze thuis werken. Dit helpt om de impact op onze dagelijkse bedrijfsvoering te minimaliseren.

V: Heeft uw organisatie, als onderdeel van het pandemieplan, strategieën die het overdragen van werk en mogelijkheden op afstand te werken omvatten?

A: Ja - Ivanti heeft een werken-op-afstand plan opgesteld die alle werknemers waar nodig uit kunnen voeren. Dit wordt gedaan om ervoor te zorgen dat naadloze ondersteuning beschikbaar blijft voor onze klanten. Als u meer vragen heeft over Ivanti's noodmaatregelen voor gezondheid en veiligheid, neem dan contact op met uw Ivanti-vertegenwoordiger of [email protected].

V: Heeft uw organisatie voorzorgsmaatregelen genomen om de verspreiding van COVID-19 tegen te gaan?

A: Ivanti neemt voorzorgsmaatregelen om de veiligheid en gezondheid van haar werknemers te waarborgen. Alle werknemers worden aangemoedigd om de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) op te volgen. Werknemers die zich om welke reden dan ook niet lekker voelen wordt gevraagd om vanuit huis te werken. Aanvullende informatie is te vinden op ons Coronavirus-blog dat hier te vinden is: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.

V: Zijn er binnen uw organisatie stappen ondernomen om werknemers die mogelijk blootgesteld zijn geweest voor een bepaalde periode in quarantaine te plaatsen?

A: Medewerkers die mogelijk zijn blootgesteld aan het coronavirus, is gevraagd om zichzelf gedurende 14 dagen in quarantaine te plaatsen in overeenstemming met de richtlijnen van de CDC.

V: Wat is de impact op de internationale kantoren van Ivanti?

A: Ivanti heeft stappen ondernomen om werknemers veilig te houden. Om die reden zijn alle internationale kantoren van Ivanti tot nader orde gesloten, uitgesloten van onze kantoren in China.

V: Zijn er stappen ondernomen vanuit een pandemisch perspectief om mogelijke effecten van derden aan te pakken die uw activiteiten ondersteunen?

A: Hoewel Ivanti niet voor een van onze externe partners kan spreken, zijn we ervan verzekerd dat ze vergelijkbare voorzorgsmaatregelen nemen en ook de WHO richtlijnen volgen.