HEAT Software

Een betere dienstverlening via de cloud

HEAT zet zich in om beproefde cloud-oplossingen te bieden zodat bedrijven winnen aan efficiëntie en veiligheid, en tegelijkertijd compliant zijn.

Het bedrijf stelt verschillende afdelingen (IT, HR, facilitaire dienst, klantenservice en meer) in staat om de bedrijfsprocessen te vereenvoudigen en te automatiseren. Zo wordt de kwaliteit van dienstverlening verbeterd en worden endpoints efficiënt beheerd en beveiligd om bedreigingen op te sporen en af te wenden. 

Clearlake voegde HEAT Software in januari 2017 toe aan de nieuwe platforminvestering in LANDESK, dit maakte deel uit van de transactie van Clearlake Capital om LANDESK over te nemen wat leidde tot de oprichting van een nieuw bedrijf: Ivanti.

HEAT oplossingen

IT heeft behoefte aan beter inzicht in wat zich afspeelt in de gebruikersomgeving. Tegelijkertijd moeten belangrijke assets en gegevens beveiligd blijven. HEAT biedt flexibele, schaalbare en veilige service- en endpoint management oplossingen. 

Service Manager
Help Desk
Service Desk
Service Management

wij BLIJVEN JOUW PARTNER

Onze communicatie valt niet stil na aankoop.

Onze technici staan voor je klaar om jouw eindgebruikers productief te laten werken. Met heldere uitleg geven wij antwoord op veelgestelde vragen.

Registreer je supportvraag via selfservice, neem contact op met je lokale supportteam voor persoonlijke assistentie, werk samen met specialisten, duik in onze kennisbank en neem deel aan discussieforums.

HANDIGE INFORMATIE

Community
MEER INFO
Support
MEER INFO
Documentatie
MEER INFO

Verbeter jouw dienstverlening

Automatiseer businessprocessen