Cherwell

Service Management voor IT en de onderneming

In 2004 stelden de oprichters van Cherwell Software zich voor een bedrijf op te bouwen dat goed naar klanten luisterde en hen met technologie in staat stelde hun doelen sneller en effectiever te bereiken. Deze aanvankelijke visie leidde uiteindelijk tot een intuïtief, flexibel softwareplatform om service-ervaringen in de hele onderneming te automatiseren.

Cherwell® Service Management software, voor het eerst uitgebracht in 2007, stelde IT-afdelingen in staat om routinetaken eenvoudig te automatiseren, responstijden te verbeteren en kostbare tijd vrij te maken.

Door zijn kracht en flexibiliteit werd Cherwell Service Management een essentieel instrument voor de verbetering van serviceactiviteiten in organisaties - het breidde zich uit van IT tot HR, Facilitair, Informatiebeveiliging en Projectbeheer.

Cherwell is op 25 maart 2021 overgenomen door Ivanti. De overname verstevigt Ivanti's positie als de enige enterprise service management leverancier die end-to-end service en asset management aanbiedt van IT tot lines of business en van elk endpoint tot de IoT edge.

Cherwell producten

Cherwell producten en oplossingen stellen organisaties in staat om service-ervaringen te verbeteren en workflows te automatiseren met behulp van gegevens die zich over contexten en bedrijfseenheden uitstrekken.

Cherwell CORE
ITSM
ITAM
ESM
PPM
Security Management

Ook na de verkoop nog altijd uw partner

Wij bazuinen onze technologie niet rond om vervolgens bij de ondersteuning verstek te laten gaan

Onze technische vertegenwoordigers staan klaar om u te helpen uw eindgebruikers productief te houden en informatie te verstrekken die gemakkelijk vindbare antwoorden geeft op vaak gestelde vragen.

Meld een ondersteuningsprobleem via self-service, neem contact op met uw plaatselijke ondersteuningsteam voor persoonlijke hulp, werk samen met experts, raadpleeg kennisbankartikelen, en neem deel aan discussieforums.

Links naar nuttige informatie

Documentatie
Ondersteuning
Gemeenschap